Heeft u een klacht?

Wij doen onze uiterste best om kwalitatief goede diensten aan onze cliënten te bieden, maar het kan zijn dat u toch niet tevreden bent. Wat kunt u dan doen?

Om uw ontevredenheid te uiten over de organisatie of over bijvoorbeeld het gedrag van een medewerker van De Waerden, adviseren wij u altijd eerst te gaan praten met de betrokken persoon zelf.

Is dit moeilijk of blijft u van mening verschillen? Dan kunt u in gesprek gaan met de leidinggevende en eventueel de manager. Komt u er niet uit met elkaar? Dan kunt u een brief met uw klacht sturen naar:

De Waerden
t.a.v de klachtenfunctionarissen
J.Duikerweg 1b
1703 DH Heerhugowaard.

U kunt ook telefonisch contact opnemen met de Servicedesk en hen vragen of een klachtenfunctionaris u terug belt. Het telefoonnummer is 072 - 576 56 56. Wilt u ons klachtenbeleid inzien? Dan kun u hier ook naar vragen.

Nog steeds niet tevreden?

De Waerden is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg. WLZ-cliënten die na onze interne procedure via de klachtenfunctionarissen toch extern een klacht willen indienen, kunnen bij deze commissie terecht.

Meer informatie vindt u op:
https://www.degeschillencommissiezorg.nl/clienten/zorgcommissies/gehandicaptenzorg/